Kezdőlap >> A vásárlás menete
A vásárlás menete
Hogyan vásárolhat a Cserépboltban?
Cserépbolt weboldalon keresztül a Téglacentrum Kft-től az alábbiak szerint tud tetőcserepet és egyéb kiegészítőket vásárolni:
1. Árajánlatát kérheti írásban:
Illetve szóban:
- személyesen,
- vagy telefon segítségével.
2. Munkatársunk az Ön személyre szabott árajánlatát minden esetben írásos formában készíti el, és az Ön által kiválasztott módon, faxon vagy email-ben jutatja el Önhöz.
3. Az írásos árajánlat már a fuvardíjat, a csomagolási és egyéb költséget is tartalmazza (az egyéb költségek tekintetében a gyártók hivatalos árlistáival dolgozunk).
4. Amennyiben az ajánlat után a vásárlást nem személyesen szeretné lebonyolítani, az ajánlatra e-mailben vagy fax-on válaszolva rendelheti meg az abban szereplő termékeket.
5. A megjelölt áruk vonatkozásában kért árajánlat után, munkatársunk 1 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot. A pontos címet és számlázási címet telefonon keresztül tudja pontosítani, esetleg módosítani, valamint további információkról és teendőkről tájékoztatjuk.
6. Ön a kollégánkkal folytatott telefonbeszélgetést követően, a telefonon egyeztetetteknek megfelelően e-mailben megkapja az egyedi, személyre szabott árajánlatunkat. A Cserépbolt által az Ön részére ezt megelőzően rendelkezésére bocsátott vagy feltüntetett árak nem minősülnek a Cserépbolt árajánlatnak sem az Ön árajánlata elfogadásának.
7. A Cserépbolt ajánlatának Ön által e-mailben történő elfogadásával jön létre a szerződés. A Cserépbolt az Ön által megadott e-mail-címről küldött válaszlevelet az Ön jognyilatkozatának tekinti, a személyazonosság és képviseleti jog további vizsgálata nélkül. A szerződés megkötésére kizárólag magyar nyelven van lehetőség.
A fizetéssel kapcsolatos információk:
1. A szerződés létrejöttét követően, az előlegbekérőn lévő összeg megérkezése után, a Cserépbolt e-mailben az Ön rendelkezésére bocsátja az utolsó ajánlatban szereplő összeget tartalmazó előlegszámlát. A végszámlát a kiszállításkor bocsátjuk az Ön rendelkezésére, amelynek a teljesítési ideje az áru kiszállításának napja. Ön köteles a teljes vételárat az eredeti ajánlatban feltüntetett ajánlati kötöttségi időn belül megfizetni; ellenkező esetben a szerződés automatikusan, külön jognyilatkozat nélkül meghiúsul.
2. A számla kiegyenlítésére többféle lehetőség kínálkozik:
- Átutalhatja cégünk bankszámlaszámára: Unicredit: 10918001-00000002-44970000
- Az összeget készpénzben befizetheti bankszámlaszámunkra bármely Unicredit fiókban.
- Természetesen személyesen, cégünk telephelyén is kiegyenlíteni a számla ellenértékét.
A szállítással kapcsolatos információk:
1. A számla kiegyenlítése után az előre egyeztetett időpontban az árut leszállítjuk a megadott helyszínre (illetve amennyiben Ön nem kért szállítást telephelyünkön átveheti azt.) A termékeket közvetlenül a gyárból szállítjuk (vagy gyári szállítással szállítatjuk) az építkezés helyszínére. A szállítással és rakodással kapcsolatos költségek tekintetében a mindenkor érvényes gyártói árlista az irányadó. Bizonyos raklap feletti mennyiség vásárlása esetén a kiszállítás ingyenes! Gyártónként más-más feltételek a részleteket minden esetben egyeztesse kollégáinkkal.
2. Egyéb költségek cserép vásárlása esetén:
A cserepek rendelésének további költségei (raklapköltség, daruzási díj és csomagolási költség) a gyártó hivatalos árlistainak megfelelően történek.
3. A szállítás feltétele, hogy a helyszín a kiszállító eszközzel megközelíthető legyen, illetve a lepakoláshoz elegendő hely álljon rendelkezésre. Egyes helyeken behajtási engedélyre szükség lehet, ez esetben kérjük forduljon a területileg illetékes hivatalhoz.
4. Az árajánlatban szereplő áruk telephelyünkön történő átvételi lehetőségéről kérjük, érdeklődjön a megadott elérhetőségek egyikén.
5. Az árajánlatban szereplő áruk és szolgáltatások árai, az ajánlat dátumától számított 15 naptári napig, ill. a készlet erejéig érvényesek.
|